Friday 22 June 2012

Interview


Saya dipanggil untuk temuduga SPA pada 11 July nanti kat Putrajaya

Lama dah saya apply, dan tak sangka akan dipanggil untuk  interview.

Saya takuttt...gementarrr...gabraa....cuakk....

Saya memang macam ni kalo pergi mana2 interview....huhu

Mak abah suruh pergi. Kawan-kawan pun galakkan tuk pergi sebab susah nak dapat g interview ni..

Maka saya kena cuba yang terbaik. YES! I will do my very best!!

Jawatan: Pegawai Perikanan G41 di Jabatan Taman Laut Malaysia
Tempat: Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia,
Bilik Temu Duga, Aras 6, Blok C7, Kompleks C,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62520 Putrajaya
Tarikh: 11/7/2012
Masa: 8 pagi

Doakan saya yang terbaik ye. First and last time saya pergi Putrajaya masa rombongan sekolah darjah 6!. Iaitu 12 tahun yang lepas. Obviously saya memang tak familiar langsung dengan Putrajaya ni. Ko tu nama je orang selangor..hampeh!!. 

Mujur abah saya willing tuk hantar g interview ni. Terima kasih abah sebab banyak susah payah untuk Ida...huuu....Ida saaaayang abah....ida saaayang mak jugakkkk..... =')

2 comments:

  1. good luck dear.... buat yg terbaik.... i know u can do it... =)

    ReplyDelete
  2. tenkiuu cik tiqah...good luck to you too... ^^

    ReplyDelete