Friday 15 June 2012

Awesone band competition


Korang suka tengok band competition tak?

Saya suka sangat tengok. Dulu-dulu masa sekolah rendah memang bercita-cita nak dapat 5A and masuk SBP sebab nak masuk band competition. Sebab kat MHI and Majalah 3 slalu jer ada tunjuk pasal band2 sekolah menengah.

Tapi rezeki saya dapat masuk SBP aliran agama yang tak ada band. Jadi saya terpaksalah pendam jer hasrat saya nak jadi salah sorang ahli band. Takpe laa. Mungkin saya tak dapat, mana tau anak2 saya nanti dapat peluang tu. Ye dak? Belum kahwin dah bercita-cita nak suruh anak masuk band. hahahaaa...

Akibat kebosanan yang melampau (padahal-kerja-banyak-tak-siap-plus-tak-prepare-ape2-lagi-untuk-next-conference-dan-bakal-kena-pelangkung-dengan supervisor), maka tadi saya ada google2 vidoe band Sekolah Sultanah Asma, Kedah.

Alaa, band yang popular tuhh. Dorang slalu menang National Band Competition and dorang pernah masuk pertandingan sampai ke Italy... I.T.A.L.Y tau...Bukan Eeeeee TALI..... (*Ohh my English!)

So, here is the vidoe. Enjoy yourself!


The video was awesome right! (*sambil berangan saya salah sorang dari yang buat persembahan tu..^^)

No comments:

Post a Comment