Wednesday 13 June 2012

R.A.M. - my staple diet

R.A.M???

What is R.A.M?

Many people ask me this question. Korang pun tak tau ke sape R.A.M?

R.A.M yang saya maksudkan di sini bukan Ramlah Ram penyanyi tu.

ni Ramlee Awang Murshid lahhh.

Saya suka semua novel hasil karya beliau. Kira macam staple diet dah. Saya kumpul hampir kesemua novel beliau tau.

Tau tak sebab ape??

Sebab walaupun saya hanya baca novel, saya dapat banyak fakta baru yang saya tak tahu pun sepanjang saya hidup. Macam2 lah fakta nye. Nanti kalo saya ada masa saya share eh.

Okey, this is the new novel by him. My housemate, Cik Faz dengan rela hati bagi saya pinjam sebab saya sedang mengumpul duit untuk beli novel ni. Kesian kan saya. isk isk.

Sunan Musafir - love this <3 <3 <3

Novel ni baru je keluar. Dalam bulan ni or bulan lepas kot. Yang pasti novel ni baru je sampai kat Kuala Terengganu ni haa. Almaklumlah, KT-KL tuh jauhhh....

K, tu je. Tiba masa untuk saya membuat kerja. daaaa~~

No comments:

Post a Comment